Erwin. Geplaatst Augustus 11, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Augustus 11, 2009 ik heb dit mailtje gehad, vraag me nu af zou dat veilig zijn ? aangezien ik een aantal domeinen heb waar ik niets meer mee doe kan ik ze makkelijk verkopen. Dear Sir, we are interested to buy your domain name XXXXXXXXXXXXXXX and offer 65% of the appraised market value. As of now we accept appraisals from either one of the following leading appraisal companies: sedo.com pddomains.com accuratedomains.com If you already have an appraisal please forward it to us. As soon as we have received your appraisal we will send you our payment (we use Paypal for amounts less than $2,000 and escrow.com for amounts above $2,000) as well as further instructions on how to complete the transfer of the domain name. We appreciate your business, Domain Resale ____________________________________________________________________________________ Of zal ik gewoon een mailtje terug sturen dat ze voor $5000,- mijn domein mogen kopen kijken of ze dan nog zo happig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Robin Geplaatst Augustus 11, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 11, 2009 2000 dollar . Jemug, tja geen idee. 't kunnen ook oplichters zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Fredpascal Geplaatst Augustus 11, 2009 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Augustus 11, 2009 Sedo is een bedrijf die zogenaamde parking-sites maakt, dit zijn websites die veelal gesponsorde links hebben en voor elke klik worden ze betaalt, dit kan leiden naar mallware. Ik weet niet of je Sedo ook echt betaald en/of te vertrouwen is, mensen die er zaken mee doen zijn er niet altijd goed vanaf gekomen: http://www.mywot.com/en/scorecard/sedo.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Erwin. Geplaatst Augustus 11, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Auteur Delen Geplaatst Augustus 11, 2009 ik ga ze gewoon eens een mailtje sturen, indien ik daar niets meer op hoor kan ik er wel vanuit gaan dat het onzin is. Maar waar het mij om ging is dat ze mij echt gevonden hebben. ik heb op geen ene website als email info@... ik gebruik mijn eigen prive mail als webmail dus ze kunnen niet klakkeloos zomaar ieder domein een info@ voorzetten en mailen. Post Merge: 11-08-2009, 23:55:00 kijken of ze toehappen: Dear sir/madam, I will sell my domain to you for $5000,- If you are ok with this amount i will make an account on sedo.com so we can make the deal. greets, Erwin. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 12, 2009 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 12, 2009 Om welk domein gaat het dan?! Niet om www.mijneigenwebsiteonlinenusnel.nl :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Ahtex Geplaatst Augustus 12, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/12/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 12, 2009 Heb ook hetzelfde mailtje ontvangen op de domeinnaam van onze manege.... Ik vind het maar niks.... geen adresgegevens of namen van contactpersonen, geen inschrijvingen van een KvK of iets dergelijks.... dus bij voorbaat al niet te vertrouwen.... Als je echt interesse hebt dan vermeldt je altijd al je bedrijfsgegevens.... is maar een idee.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Pctje Geplaatst Augustus 12, 2009 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Augustus 12, 2009 Heb ook hetzelfde mailtje ontvangen op de domeinnaam van onze manege.... Ik vind het maar niks.... geen adresgegevens of namen van contactpersonen, geen inschrijvingen van een KvK of iets dergelijks.... dus bij voorbaat al niet te vertrouwen.... Als je echt interesse hebt dan vermeldt je altijd al je bedrijfsgegevens.... is maar een idee.... Er gaat ook een virus rond dat sites overneemt en vervolgens met de gegevens van die site en namens die site berichten naar je verzend. Ik zou zelf het zaakje niet vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie