Spring naar bijdragen

Nintendo DSI - Firmware update i.c.m. Flashcards?

suusgries

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

:redface: please.. is er iemand in the house.. die mij kan vertellen dat er een truukje is..om het probleem van de firmware update in combinatie met de flashcards op te lossen??? ik had het net allemaal voor elkaar en nu :'( lees ik overal dat ik het zo in de prullenbak kan gooien! poef.. weg euro's!

iemand?? please???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 15
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1626
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Kijk,

Ik zou als volgt doen : je wacht tot DSTT, acecard, enz... een firmewire uitbrengt die wel op die update werkt.

Dit kan wel een tijdje duren...

Als dat te lang duurt voor je, kan je DSI nog altijd verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  1
  • Actief:  Nooit

Ik had hetzelfde probleem met mijn DSi en mijn R4i revolution SDHC. Ik baalde dat ik geen homebrewware meer kon draaien (het gaat mij niet zozeer om de spellen). Helaas is nog nergens een echte oplossing voor deze kaart te vinden. Voor de meeste flashcards is nog steeds geen update die tegen de nieuwste DSi firmware (1.4E) helpt. Inmiddels heb ik een Hyper R4i aangeschaft, deze flashcard werkt prima met de nieuwste updates. als je hem koopt wel even laten flashen met de nieuwste software en vervolgens de laatste nieuwe kernelsoftware op je SD installeren. Werkt perfect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...