Flemming Geplaatst Augustus 10, 2009 Bijdragen: 48 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/31/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Augustus 10, 2009 hallo, ik heb even een vraagje weet iemand of je je bestanden nog op een andere manier dan de voledige versie van instant lock te komen kan terug halen het is nammelijk zo ik had instant lock een tijdje geleden geinstaleerd en er staan een paar belangrijke documenten in maar nu kan ik er pas weer aan als ik de full version koop :heelboos: en nu vroeg ik me af of ik via via niet aan mijn files kan geraken help me please:( grtz, flemming Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 48
Flemming Geplaatst Augustus 13, 2009 Bijdragen: 48 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/31/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 35 Auteur Delen Geplaatst Augustus 13, 2009 kom op kan echt niemand me helpen ik weet dat er een manier zou zijn maar ik weet aleen niet hoe please help me grtz flemming Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 48
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie