Spring naar bijdragen

help

Gast benniekoppie

Aanbevolen reactie

Ik heb shadow of the colossus gedownload voor de ps2 met BitTorrent en bij ongeveer 95% hield die ermee op en gaf die aan dat het gelukt was terwijl ik nog 500mb moet, ik heb allemaal bestanden waarvan de meeste met het icoontje van winrar hebben en een paar staat er r.30 t/m r.38 ( dat had ik ook met het spel BLACK maar dat was wel gewoon gelukt) en een sfv bestand toen heb ik dat sfv bestand uitgepakt met quickpar en staat er dat er no repair needed daarna heb ik alles uitgepakt en heb ik een iso bestand overgehouden die heb ik toen op DVD gezet en proberen af te spelen, eerst krijg ik een load scherm en dan word het zwart en blijft zwart en als ik dan op start druk krijg ik weer het load scherm en daarna word het weer zwart en zo gaat het door. Kan iemand mij helpen?

Koen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

hij moet compleet zijn Ejay, anders mis je waarschijnlijk een paar bestanden en kan je hem niet uitpakken.

het beste is gewoon een nieuwe download te zoeken of wachten tot hij het weer doet, gewoon elke dag even proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...