xbored Geplaatst Augustus 10, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/10/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 10, 2009 hallo ik heb een vraagje. Is het mogelijk om een ipadres te achterhalen van geplaatst bericht in forum. Dit is geen forum wat onder mijn beheer! maar een openbaar forum waar je je wel voor moet registreren. Er worden namelijk meerdere berichten geplaatst (door verschillende namen)maar ik vermoed dat dat 1 en dezelfde persoon is, en wil deze graag voor het blok zetten.. Het zal wel niet mogelijk zijn maar ja niet geschoten is zeker mis. Bedankt.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
VXL Geplaatst Augustus 10, 2009 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 10, 2009 http://digitalplace.nl/tutorials/ip-achterhalen Die link is niet voor een forum maar volgens mij alleen voor e-mail. Maar misschien heb je er toch wat aan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Erwin. Geplaatst Augustus 10, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Augustus 10, 2009 in forums kunnen alleen de beheerders ip adressen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
xbored Geplaatst Augustus 12, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/10/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 12, 2009 hmmmm dat dacht ik al das jammer, maar bedankt voor de reacties... O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie