Spring naar bijdragen

ps2 branden

Gast roel55

Aanbevolen reactie

Gast themaster

Is mij gelukt om ps2 te branden en ze doen het nog ook maar als ik het spel nog een keer wil branden dan doen ze het niet in mij playstation2 en ik doe precies hetzelde als ik het spel voor het eerst brandt, ik doe het met alcohol120% heb het daarna ook geprobeerd met nero maar dan doet die het ook niet.. Heb net 24 gebrand voor het eerst en die doet het dan en doe ik het voor de tweede keer doet het weer niet. heb iemand nog meer dat probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

ik heb geen id wat er verkeerd gaat ik kan soms een spel 5 keer branden zonder problemen.

wat je kan proberen is van het spel dat wel werkt een image te maken en dan de image branden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

als je alcohol120 gebruikt, moet je je dvd in je pc doen, vervolgens in het proggramma klik je op maak image, en zet max grootte van de image op maximaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast themaster

heb dat laatste ook geprobeerd maar dan doet hij het ook niet. Moet ik het misschien is met daemontools doen en ik had van iemand gehoord het brand programma stomp recordnow. Ik heb nu dvd-r van princo 4 speed. Iemand zij dat arita en verbatim beter zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 1 maand later...
Gast almereboy

Is mij gelukt om ps2 te branden en ze doen het nog ook maar als ik het spel nog een keer wil branden dan doen ze het niet in mij playstation2 en ik doe precies hetzelde als ik het spel voor het eerst brandt, ik doe het met alcohol120% heb het daarna ook geprobeerd met nero maar dan doet die het ook niet.. Heb net 24 gebrand voor het eerst en die doet het dan en doe ik het voor de tweede keer doet het weer niet. heb iemand nog meer dat probleem.

Hoi het lukt jou zelfs om een x te branden met alcohol120%. Mij lukt het niet, wil je mij uitleggen hoe ik het moet doen.Ik heb wel de trial versie, zal het daaraan liggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

nee zolang als dat je de trial kunt gebruiken kun je er alles mee doen

om te branden met alcohol 120 % moet het wel een image bestand zijn

dus img nrg iso bin/cue

als dat zo is doe je het volgende

klik links op brand image wizzard

zoek je image file op

laat alle andere opties staan zoals ze staan

en klik op brand :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...