defeijens Geplaatst Augustus 9, 2009 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/24/09 Status: Offline Actief: Januari 17, 2013 Delen Geplaatst Augustus 9, 2009 Mijn wii kan mijn gebrande spelletjes niet lezen, ik krijg geen error nummer te zien, maar er staat gewoon dat hij hem niet kan lezen en vraagt dan om een dvd met dezelfde titel. We hebben al geprobeert om het te branden op 2.0 ipv 1.0 speed, maar ook dit help niet. Een paar maanden geleden hebben we ook gewoon gebrand en die games doen het wel, nu prberen we eht weer maar zonder resultaat. Nog even en mijn man gooit de wii de deur uit. > Help ons alsjeblieft. :'( Gisteren hebben we even gespeeld op family ski and snowboard, gaat 5 minuten goed en gooit ons er dan uit met de melding kan de dvd niet lezen stop de game family ski and snowboard erin, maar die zit erin?!? ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Huismus Geplaatst Augustus 9, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 9, 2009 Dus de anderen gebranden spellen doen het wel? En doen de orginele spellen het? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
defeijens Geplaatst Augustus 9, 2009 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/24/09 Status: Offline Actief: Januari 17, 2013 Auteur Delen Geplaatst Augustus 9, 2009 Ja andere spellen doen het gewoon en originele doen het ook gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Huismus Geplaatst Augustus 9, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 9, 2009 Mmh., Maar welke spellen heb je willen downloaden dan? En welke firmware heb je op de wii staan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
defeijens Geplaatst Augustus 9, 2009 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/24/09 Status: Offline Actief: Januari 17, 2013 Auteur Delen Geplaatst Augustus 9, 2009 Wij zijn leken, en het geldt bij alle spellen die we willen hebben. Zoals Mario tennis, My Sims racing, Monopoly, Family ski en snowboard, Lego Batman, etc. Bij veel leuke kinderspelletjes. En waar kan ik dat vinden over firmware? ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Huismus Geplaatst Augustus 9, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 9, 2009 je versie van je firmware kun je vinden als je naar wii-opties gaat dan naar wii-instellingen, Dan moet het er boven staan in het rechter hoekje. Het zijn trouwens wat oudere spelletje die je wilt dus ik denk dat het daar niet aan ligt maar zeg toch maar even welke firmware je hebt. Doe je trouwens ook scrubben? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
defeijens Geplaatst Augustus 9, 2009 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/24/09 Status: Offline Actief: Januari 17, 2013 Auteur Delen Geplaatst Augustus 9, 2009 De firmware is denk ik ( wat jij bedoelt) Ver.3.4 E en wat is scrubben en hoe werkt dat. Wat ik al zei wij zijn leken op dit gebied. Geef ons kinderen en je kan alles vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Huismus Geplaatst Augustus 9, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 9, 2009 scrubben is een programma waarmee je de error's uit het spelletje kan halen Dit kun je downloaden op wiiscrubber.com Als je uitleg wil hebben over wiiscrubber moet je even kijken op youtips.nl gaan en dan ietstjes naar benee scrollen dan zie je het meteen staan: Wii-errors 001 en 002 Daar klik je op en dan krijg je een goede uitleg. Ook heb je het bestand GenericWiiPatcher nodig, maar dat moet je even zoeken in google dan kom je genoeg site's tegen waar je dat vandaag kan halen. Hoe je deze 2 dingen samen gebruikt staat dus uitgelegt op youtips.nl Als het dan nog niet lukt hoor ik het wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
ferrariking Geplaatst Augustus 19, 2009 Bijdragen: 735 Waardering: 8 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: November 4, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Augustus 19, 2009 Dom vraag maar ja met welk dvd branden jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 735
Huismus Geplaatst Augustus 19, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 19, 2009 Domme vragen zijn er niet Het beste om mee te branden is Verbatim. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie