Spring naar bijdragen

gedownload ISO-bestand twee keer te groot

Gast deltaforce

Aanbevolen reactie

M.b.v. Newsleecher ben ik bezig om de 4-DVD serie \"Shoah\" te downloaden. Eindelijk heb ik het eerste deel gedownload. Probleem is dat het uit 146 delen van 50,000kB bestaat en dus is het eindresultaat tweeledig: een ISO image van ruim 7 Gigabyte en een MDS image van 8420 bytes.

Please, please, help mij. Ik neem niet aan dat het de bedoeling is om 7 Gb te comprimeren op 1 DVD schijfje. Bestaat er een mogelijkheid om het ISO bestand \'uit te pakken voor Nero 7.0, en - tweede deel van de vraag - kan de 7 Gb \'gesplitst worden\' in twee DVDs (ik gebruik Traxdata DVD+ RW, 4x, 120 min./4.7 Gb) ? Kan \' Isobuster \' helpen en - zo ja - wat moet ik precies doen ?

Antwoord met groot interesse tegemoet ziend,

Al Bert, xfone@tlen.pl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...