engin1234444 Geplaatst Augustus 7, 2009 Bijdragen: 122 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/16/09 Status: Offline Actief: April 16, 2013 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Augustus 7, 2009 eyy ik wil graag een torrent Windows Business 32 bit plz engils of ederland plz wie kan me voor me zoeken ik kan niet vindden ik wil die nu gaan dawlonden en morgen instaaleren plz snel 8) O0 O0 tnx Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 122
VXL Geplaatst Augustus 7, 2009 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 7, 2009 Windows vista business?? Het zou mooi zijn als je volgende keer wat meer tijd besteed aan het typen, het ziet er niet echt netjes uit zo. Als je op demonoid.com zoekt naar "windows vista business 32 bit", zou ik de onderste daarvan nemen. Als je een invite voor demonoid.com nodig hebt moet je het even hier melden, dan stuur ik je een inv. per pm. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie