Huismus Geplaatst Augustus 7, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 7, 2009 Ik word er helemaal kierewiet van :-[ Het wil me de laatste tijd maar niet lukken om een gedownload spel af te laten spelen op de wii (in het begin was het een makkie). Ik krijg steeds melding van een error of ik krijg zwart beeld of ik krijg een beeld met een heleboel cijfertjes. Ik heb wel de scrubber gebruikt en die zegt dat het spel geen error bevat,(ik doe ook altijd patchen) dus dan ga ik branden als alles goed is en ik stop hem in de wii open het backup kanaal en ik krijg toch nog een error of 1 van de anderen 2 dingen. Ik heb al meer dan 6 -dvdtjes van verbatim weg geknikkert omdat er iets fout gaat. Kan iemand mij alstublieft helpen voor ik in een gekkenhuis beland :'( :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie