Spring naar bijdragen

Ejay dance 7 - Hoe installeren?

niro

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  110
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

help ik ben een begginende dj voor ons in de fammilie en moet over een week draaien.

ik heb ejay dance 7 gedownload zodat ik wat liedjes kan maken, heb het met deamen tools op een schijf gezet en alles deet het prima todat..... ik hem wou opstarten er schijnt een verkeerde disc in te zitten terwijl ik de game wel gewoon heb kunnen instaleren!!!???? er staat op de schijv(en) wel een crack in een map alleen heb ik geen flauw idee waar ik die moet zetten ( moet ik die trouwens op alle 2 de schijven zetten of op alleen degene waar mee ik het spel speel (disc 1 denk ik )) ik heb de handleiding hier op duken ook al gelezen alleen kom ik daar ook geen wijs uit. Heb ook all een lose crack gedownload op the pirate bay en daar zegt hij gewoon de .exe bestand moeten te vervangen heb dat geprobeer maar dan staat er dat ik te wijnig ruimte heb. Zouden jullie alsjeblieft snel willen helpen. :redface:

alvast dankjulliewel.

Groetjes Niro, die alleen maar van computers weet maar totaal niks van gamecopyën maken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 110
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  2725
  • Waardering:   21
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Je moet het ook niet op de cd-schijf, maar in je installatie-map. Dus C:\Program Files\....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 2.7k

• Bijdragen:  110
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

geweldig jochie

aan de slag!!! ;D ;D ;D :friends:

jaah weet het ben een slijmbal

SLOTJE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 110

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...