niro Geplaatst Augustus 7, 2009 Bijdragen: 110 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 7, 2009 help ik ben een begginende dj voor ons in de fammilie en moet over een week draaien. ik heb ejay dance 7 gedownload zodat ik wat liedjes kan maken, heb het met deamen tools op een schijf gezet en alles deet het prima todat..... ik hem wou opstarten er schijnt een verkeerde disc in te zitten terwijl ik de game wel gewoon heb kunnen instaleren!!!???? er staat op de schijv(en) wel een crack in een map alleen heb ik geen flauw idee waar ik die moet zetten ( moet ik die trouwens op alle 2 de schijven zetten of op alleen degene waar mee ik het spel speel (disc 1 denk ik )) ik heb de handleiding hier op duken ook al gelezen alleen kom ik daar ook geen wijs uit. Heb ook all een lose crack gedownload op the pirate bay en daar zegt hij gewoon de .exe bestand moeten te vervangen heb dat geprobeer maar dan staat er dat ik te wijnig ruimte heb. Zouden jullie alsjeblieft snel willen helpen. :redface: alvast dankjulliewel. Groetjes Niro, die alleen maar van computers weet maar totaal niks van gamecopyën maken! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 110
Robbert Geplaatst Augustus 7, 2009 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Augustus 7, 2009 Je moet het ook niet op de cd-schijf, maar in je installatie-map. Dus C:\Program Files\.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
niro Geplaatst Augustus 7, 2009 Bijdragen: 110 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 7, 2009 geweldig jochie aan de slag!!! ;D ;D ;D :friends: jaah weet het ben een slijmbal SLOTJE Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 110
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie