Huismus Geplaatst Augustus 6, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 6, 2009 Hooi ;D Ik heet Angela en ik heb een wii die is "omgebouwd" (zit alleen een speciaal kanaal op) en doe al een tijdje downloade enzo. Maar even een kleine vraag ik zit altijd op espalwii.com te downloaden maar hun gebruiken zins kort een heel raar systeem om te downloaden waar ik niks van snap (het is spaans). Dus ik vroeg me af welke site's jullie gebruiken voor het downloade groetjes angela Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
Jeroen Geplaatst Augustus 6, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Augustus 6, 2009 :welkom: op DukeN.nl Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Gast bryan008 Geplaatst Augustus 7, 2009 Delen Geplaatst Augustus 7, 2009 hooi allemaal ik heb een nieuwe r4 revolution gekocht maar ik weet geen gooie website :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Pctje Geplaatst Augustus 7, 2009 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Augustus 7, 2009 :welkom: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
Fire_Ice Geplaatst Augustus 8, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Augustus 8, 2009 hallo mensen Ik ben Fire_Ice in het dagelijks leven ben ik electricien en in mijn vrije tijd download ik software games anime en onderhoud mijn eigen pc plus die van meer ben nu met een eigen projectje bezig het bouwen van een server ik hoop hier een leuke tijd te hebben en zijn er vragen stuur mij een pm have fun every one Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie