Spring naar bijdragen

Laptop wordt te heet

Gast angel_creek

Aanbevolen reactie

Gast angel_creek

Zodra ik iets speel waarbij je een aardige videokaart nodig hebt etc... Dan word mijn laptop zo heet dat hij uitvalt... Vandaag had ik zelfs 80graden gehaald. En ik snap niks van speedfan... Iemand een oplossing. De fan draait het zelfde als bij niet gebruiken altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 10
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Het enige wat je echt aan de temperatuur van een notebook kunt doen, is er een notebookkoeler onder zetten. Stof verwijderen helpt ook, maar daarvoor moet de behuizing open. Speedfan zal niet veel uitrichten, omdat er maar één actieve fan in de notebook zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  1027
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  359
  • Actief:  
  • Leeftijd:  38

Het enige wat je echt aan de temperatuur van een notebook kunt doen, is er een notebookkoeler onder zetten. Stof verwijderen helpt ook, maar daarvoor moet de behuizing open. Speedfan zal niet veel uitrichten, omdat er maar één actieve fan in de notebook zit.

Is dus niet mogelijk, als een laptop te warm wordt kan je het alleen maar te proberen om een laptopkoeler te gebruiken en de stof te verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2
  • 1k
Gast angel_creek

Stof verwijderd door mijn oom, nogsteeds zelfde probleem... Dus ik denk dat ik mijn kamer wat koeler moet gaan maken. Bedankt voor jullie reacties. Ik laat het topic nog open voor eventuele opmerkingen etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Mijn laptop word ook snel warm, heb zelf ook een laptopkoeler gekocht, helpt wel maar toch blijft hij toch iets te heet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  126
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Laptop koeler lijkt me handiger dan je kamer wat koeler maken denk dat dat iets meer helpt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 126

• Bijdragen:  38
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  31

Ik heb hetzelfde probleem.

Maar wat is een laptopkoeler en waar is dit voor redelijke prijs te koop?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 38

• Bijdragen:  314
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

Er stond toevallig deze maand in de consumentengids een artikeltje over een laptopkoeler. Volgens de fabrikanten zou de temperatuur met 17 graden afnemen, maar bij alle testen werd slechts maximaal 4 graden temperatuurdaling gemeten... Ik weet zo niet meer of er meerdere getest waren of dat het een specifiek type was, maar misschien dat het op de website van de consumentenbond staat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 314
Gast angel_creek

Weet iemand in welke winkel ik een goedkope laptop koeler kan halen. Laatst haalde ik nog eens 88 graden. En dat is denk ik wel erg heet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  1626
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Weet iemand in welke winkel ik een goedkope laptop koeler kan halen. Laatst haalde ik nog eens 88 graden. En dat is denk ik wel erg heet.

Je kan is kijken op dealextreme

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...