Heks82 Geplaatst Augustus 6, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 6, 2009 Heb de sim2 compleet gedownload en nu bezig te instaleren lukt prima incl cracks alleen zegt ie nu als ik wil spelen dat ik de cd erin moet doen... Hoe los ik dit op??? Graag iemand die het me stap voor stap uitlegd heb al een aantal onderwerpen hierover gelezen maar snap er nog echt helemaal niets van... blijkbaar heb ik de verkeerde cracks? Thanks Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
simsfan Geplaatst Augustus 6, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 6, 2009 ik heb dat ik, ik had gister appartements life ofzo gedownload voor de sims 2 & dan wil ik op t' icon drukken geeft tie aan dat ik de cd moet inplaatsen... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
martijn1 Geplaatst Augustus 6, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Augustus 6, 2009 Voor dit probleem moet U een No cd/dvd crack gebruiken. Deze zijn ervoor dat de optische drive denkt, dat er een cd inzit, vitruele cd/dvd rom. Bij de sims moet U deze hier plaatsen: C schijf/D schijf --> Program files --> Electronic Arts --> Game --> Bin file. In de bin file plaats U de No cd/dvd crack. Dit moet U doen door naar het mapje te gaan waar de No cd/dvd crack staat. Klik rechtermuisknop --> Kopieren --> ga naar de bin file --> rechtermuisknop op het scherm --> Plakken. Kijk hier eens : Sims 2(klik) Als ik de no cd/dvd crack heb uitgelegd, dan kunt U ook nog eens hier kijken : No cd/dvd crack(klik) Veel succes. Martijn1 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Heks82 Geplaatst Augustus 7, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 7, 2009 hey martijn thanks dit is een duidelijke uitleg nu moet ik er wel uit gaan komen hoop ik Ik laat t weten als t is gelukt. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie