niro Geplaatst Augustus 5, 2009 Bijdragen: 110 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 5, 2009 heey allemaal ( neem me het niet kwalijk dat ik meschien op het verkeerde forum zit ) ik heb nu ejay met bitcomet gedownload en het zijn iso bestanden... zou iemand me willen uitleggen hoe ik het spel nu moet spelen? als ik het dan eenmaal gedaan heb weet ik het tenminste!!! maar meschien zou het handig zijn als je dan meteen de "no cd crack" uitlegt vriendelijke groeten Niro p.s. heb ergens gelezen dat je dat dan op cd moet branden... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 110
martijn1 Geplaatst Augustus 5, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Augustus 5, 2009 Dat .iso bestand moet U mounten. Zodat de drive denkt dat er een cd/dvd in de optische drive zit. Hiervoor kunt u Daemon tools gebruiken. Daemon tools handleiding + Download(klik) Over de No Cd/DVD crack. Deze moet U in de bin file plaatsen, Dat is vaker dus: C schijf --> Program files --> uitgever maker --> game --> bin file --> kopier hier de No cd dvd crack. Handleiding(klik) Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
niro Geplaatst Augustus 5, 2009 Bijdragen: 110 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 5, 2009 hartstike bedankt joh! ;D trouwens zeg maar "je" greetz niro p.s. bij een ander spel blijft hij op het laatste de hele tijd bij "2 minuten resterend" en dan loopt hij weer door en springt hij weer terug... ( bij bitcomet ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 110
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie