garfield24 Geplaatst Augustus 5, 2009 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 5, 2009 hallo, ik heb een ps2 omgebouwd met een matrix infinity chip. heb altijd ps2 spellen kunnen branden met img burn of alcohol of clone cd en nero. nu is mijn probleem dat de laatste spellen die er te vinden zijn op het net, dat ik die met geen enkel programma meer gebrand krijg. en als ze al gebrand krijg, krijg ik niet de gegevens op dvd te zien. weet iemand of je tegenwoordig weer een ander prog. nodig hebt om toch de spellen goed gebrand te krijgen. zelf heb ik altijd platinum dvd's gebruikt en altijd goed resultaat gehad. misschien kan iemand de tip geven die ik nodig heb. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie