Gast fiko Geplaatst Maart 11, 2006 Delen Geplaatst Maart 11, 2006 ik heb een bestand rar bestand ik pak hem uit,en ik krijg een iso tevoor schijn,maar zodra ik klaar ben met uitpakken verdwijnt die iso Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 11, 2006 Delen Geplaatst Maart 11, 2006 je kunt die bestanden eerst maar even in een map plaatsten en dan je bestandjes pakken die je nodig hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 11, 2006 Delen Geplaatst Maart 11, 2006 probeer eens ipv het bestand uit te pakken eens gewoon te openen met winrar dan zie je welke bestanden erin zitten selecteer alle bestanden en kies dan uitpakken in. dan kies of maak je een map en klik ok. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie