Gast angel_creek Geplaatst Augustus 4, 2009 Delen Geplaatst Augustus 4, 2009 Ik heb een irritant probleem nu ik xp heb Als ik een spelletje speel... En als me videokaart echt gebruikt wordt(Want het is een flut laptop van mijn ouders)... Dan loopt het spel vast en valt mijn computer uit... En mijn fan blijft altijd sloom draaien. Als ik niks doe heeft hij de zelfde snelheid als bij intensief gebruik. En ooit had ik bij everest gemeten dat mijn cpu bij niks doen 58 graden is. Ik krijg geen bluescreen... Nog EDIT: Plaatje toegevoegd van speedfan. Post Merge: augustus 04, 2009, 02:35:46 pm Dit is de hitte van mijn pc zonder het te gebruiken. Post Merge: augustus 04, 2009, 03:48:11 pm Ik wou al windows hierop opnieuw installeeren vanwege school. Ff alle crap eraf halen, en hoop dat hierdoor ik het probleem word opgelost. Alleen heb ik nu weer een probleem. Zou iemand voormij de goede drivers in een bestandje willen uploaden op een site? De laatste keer lukte mij het niet om alle goede drivers te krijgen. Daardoor kon ik niet op internet, dus moest ik maar iemand anders vrage om hulp. Ik heb de toshiba satelitte p100-441. [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie