stefjuh Geplaatst Augustus 4, 2009 Bijdragen: 841 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/30/08 Status: Offline Actief: Augustus 30, 2016 Delen Geplaatst Augustus 4, 2009 Hallo, Ik wil graag weten of je voor een glasvezelkabel een apart modem nodig hebt. Of is het gewoon de zelfde aansluiting en past het op een normaal modem? Ik zou graag glasvezel naar mijn kamer trekken. Ik heb geen verstand van deze kabels daarom vraag ik het hier. En hoe duur is ongeveer zo'n kabel? Moet ik hiervoor een aparte aansluiting in mijn pc hebben? gr stefjuh Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 841
Gast angel_creek Geplaatst Augustus 4, 2009 Delen Geplaatst Augustus 4, 2009 JE modem moet doorvoer snelheden voor 100mbit kunenn halen dacht ik.... Post Merge: augustus 04, 2009, 12:09:54 pm Je aansluiting op je pc ook. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie