Dio Geplaatst Augustus 3, 2009 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Augustus 3, 2009 Eey Dukeners uhmm ongeveer 2 weken was me pc gecrasht :'( Maar goed duss moest Cd pakken en pc Herstellen dus was alles kwijt, en heb ik alles weer geinstaleert wat ik nodig heb software. maar ik zit met Groot probleem als ik naar www.rtl.nl GA en dan gemiste video's krijg wel geluid geen beeld en ik heb window media player al 5x verwijdert en weer geinstaleert en dirext heb ik ook de nieuwste en heb flash enzoo,, de dingen die nodig heb, en ik heb kazaa lite codec pack enzo, ik zit er mee :-\ Hoop dat jullie kunnen helpen Vriendenlijk Groet dio Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
miran102 Geplaatst Augustus 3, 2009 Bijdragen: 317 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/20/08 Status: Offline Actief: April 27, 2021 Delen Geplaatst Augustus 3, 2009 je kan het met vlc mediaplayer proberen http://www.videolan.org/vlc/ succes $miran102$ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 317
Dio Geplaatst Augustus 3, 2009 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Augustus 3, 2009 volgens my snap je het niet? mijn vraag is waarom zie geen beeld als media player filmpje op een website Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
martijn1 Geplaatst Augustus 3, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Augustus 3, 2009 Misschien kun je k- lite eens proberen. Download [ K-Lite Codec Pack 4.9.5 BASIC ] Even instaleren, en dan eens proberen te kijken. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie