Dark Legend Geplaatst Augustus 3, 2009 Bijdragen: 438 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2012 Delen Geplaatst Augustus 3, 2009 hallo, het is vakantie en daar komt de nodige verveeldheid weer eens bij kijken :s daarom zoek ik een vet spel voor mijn xbox.. hoeft niet perse een nieuw spel te zijn als het maar een vette singleplayer heeft (en misschien offline co-op).Halo, Gta, Saints Row, Brothers in ams, farcry en guitar hero heb ik al. alvast bedankt :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 438
IOwnd Geplaatst Augustus 3, 2009 Bijdragen: 36 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/21/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 3, 2009 Cod 5, Cod 4, Rainbow six, kijk anders op www.pu.nl misschien zie je daar wat O0. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 36
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie