snooze Geplaatst Maart 10, 2006 Bijdragen: 25 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 10, 2006 Heb een uitbreiding van een spel gedownload.Als ik spel wil installeren krijg ik ,na het invoeren van het serial nummer, de melding dat de patch niet kon worden geinstalleerd en wordt de instalprocedure afgebroken.Is er dan een foute patch bijgevoegd?? Heb inmiddels een veel nieuwere patch gedownload maar krijg hetzelfde negatieve resultaat. Deze nieuwe patch staat bij mij in C:\\Doc.and Settings\\Eigenaar\\Mijn Documenten\\Downloads\\Programs. Het spel staat in C:\\Program Files\\naam uitgever\\naam spel. Moet een patch soms in dezelfde map als het spel komen. Zo ja kan dat met kopieren/plakken. Hoor graag. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 25
Gast Hazara Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 patch heeft volgens mij niks met installeren te maken volgens mij, moet je die patch (crack) dan na het installeren, gewoon plakken in die map van die game Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
snooze Geplaatst Maart 10, 2006 Bijdragen: 25 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 10, 2006 Dacht ik ook.Kan echter spel niet installeren krijg dan genoemde melding. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 25
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 dan patch je hem nie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie