197328645 Geplaatst Augustus 1, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/06/09 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Delen Geplaatst Augustus 1, 2009 Hey, ik heb een probleem met de installatie van Far Cry 2 (van Razo1911). Ik heb de game gedownload en op CD gebrand zoals stond beschreven. maar nu start ik hem op. dat lukt gewoon maar als ik dan op installeren druk. Dan komt er heel even voor een seconde ofzo een zwart schermpje in beeld en gaat dan meteen weer weg. daarna gebeurt er niks meer. Hij start de installatie maar niet op. ik heb al geprobeerd om hem als administrator op te starten en wat beveiligingen uit te zetten maar niks helpt. weet hier misschien iemand er een oplossing voor? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Robin Geplaatst Augustus 1, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 1, 2009 In het centrale game topic board zie je onder aan een topic over Farcry 2, stel daar je vraag en lees het topic even door, misschien is je vraag al opgelost hierdoor Slot! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie