brasa Geplaatst Augustus 1, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/01/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 1, 2009 hallo allemaal. weet iemand hoe ik een BRRIP (Blue Ray-rip) op een DVD kan branden? Op mijn pc kan ik de film alleen zien met VLC media player en niet met Windows Media Player. Ben nog niet zolang bezig met downloaden. Heb soms echt het gevoel dat ik het syndroom van download heb!! Hopelijk helpt iemand mij verder. brasa! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
movado Geplaatst Augustus 1, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Augustus 1, 2009 Volgens mij moet dit prima lukken met het programma ConvertXtoDVD. Volgens mij is dit de handleidinghttp://www.duken.nl/content/view/429/5/, mocht dat het niet zijn (ik geef voor het eerst een dergelijke link), dan kun je deze handleiding terugvinden bij het kopje "na downloaden" op de website (plaatjes hierboven) Succes! Post Merge: augustus 01, 2009, 09:31:54 am P.S. ik ga er dan overigens wel vanuit dat je het op een gewone DVD wilt branden, ik weet niet of dit ook werkt met BR branders (waarvan ik dan ook nog niet eens weet of die er al in computers zijn....) Maar de combinatie BRRip en gewone DVD werkt prima bij ConvertXtoDVD, dat heb ik met een aantal afleveringen van Planet Earth ook gedaan... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
brasa Geplaatst Augustus 1, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/01/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 1, 2009 bedankt voor de reacties. ga snel aan de gang. alleen....ConvertXtoDVD is niet gratis toch? Ga het eerst via de handleiding hierboven proberen. Brasa Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Heisenberg Geplaatst Augustus 1, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Augustus 1, 2009 Als je een serial zoekt voor VSO (convertxtodvd) dan moet je even kijken op serials.ws Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie