Spring naar bijdragen

counterstrike source gratis spelen

Gast g.a.w.t.vanpuijenbroek

Aanbevolen reactie

Gast kirkhettfield

Voor de fans:

Je moet je wel eerst registreren.

http://www.projectw.org/viewtopic.php?t=181505&postdays=0&postorder=asc&highlight=age+empires&start=0

Om het kort uit te leggen wat daar allemaal staat:

Eerst download je de volledige game,

Dan download je de updates: update 7full (belangerijk dat het de FULL is!) , update 8 en update 9,

Dan download je de cracked server browser, of/en de cracked server list.

En je kan gamen.

:laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast kirkhettfield

weet dat ook wel, maar wat heb je aan 10000 servers als je (net als ik) genoeg hebt aan een 100-tal servers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast kirkhettfield

:whistle: tja begrijp je wel, maar als je zoals ik een grote gierigaard bent, ben je blij met die 100 servers. ;)

En die cracked servers zullen wel blijven bestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

maar als je counter strike wil spele moet je toch ook zo een code hebben. da was eerst ook zo ik had die spel van iemand geleend maar hij deed niet omdat de code al in gebruik was. waar kan ik dan de juiste code vinde of hoeft dat niet :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

hej ik heb nou css gedownload en al die updates maar als ik een server wil joinen kan ik er niet in. of t is te vol of hij zegt van je hebt niet de juiste versie en restart de game opnieuw op kan iemand mij helpe pls :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...