Bart' Geplaatst Juli 30, 2009 Bijdragen: 3237 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 30, 2009 Omdat niemand antwoord geef top mijn post in het centrale topic maak ik er maar even een aparte voor. Als ik de handleiding om poorten te openen van portforward.com volg moet ik op een bepaald moment de eigenschappen van mn internetverbinding bekijken maar als ik dit probeer krijg ik een foutmelding van windows, toch wil ik graag mijn poorten openen, hoe moet dit dan???? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 3.2k
yamakasi28 Geplaatst Augustus 8, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 8, 2009 call gandalf he's really good with ports hehe specifieke probleemomschrijving aub Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie