30beertje04 Geplaatst Juli 30, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/28/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 30, 2009 hoi hoi ik heb al de gamesites geprobeerd om spellen te downloaden,maar lukt echt niet wie heeft voor mij het spel denksport varia jewel master cradle of egypt en ik begreep 1 tegen 100 en 10 voor taal later uitkomen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Stan. Geplaatst Juli 30, 2009 Bijdragen: 720 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/09 Status: Offline Actief: Januari 18, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Juli 30, 2009 hey, ik neem aan dat het spelletjes voor de DS zijn, daar kom ik tenminste op uit als ik google jewel master cradle of egypt: whoops, mag geen link, zie in je inbox (als je hier nog geen account hebt, kan je aanmaken, er zijn veel roms te vinden) die andere 3 kon ik zo snel niet vinden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 720
movado Geplaatst Juli 30, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Juli 30, 2009 Een tegen honderd is, voor DS in ieder geval, al op romulation.net te vinden. En net gekeken, maar 10 voor taal helaas nog niet... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
christian1999 Geplaatst Juli 31, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/31/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 31, 2009 waar kan ik spelletjes downloaden. ??? ??? ik begrijp er niks van. :-[ :-[ misschien kan ik nu wat vinden. maar antwoord plies plies. ;D ;D ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Stan. Geplaatst Juli 31, 2009 Bijdragen: 720 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/09 Status: Offline Actief: Januari 18, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Juli 31, 2009 spelletjes (voor de DS) kan je downloaden op romulation, frozen-roms, en nog veel meer. Ik weet niet wat je bedoelt met "ik begrijp er niks van" , de plaats van downloaden of het uitpakken enz. als het de plaats van downloaden is, is hij nu beantwoord, anders zou je de tutorial in het consoles en handheld board kunnen lezen of een eigen topic aanmaken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 720
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie