fadouchegel Geplaatst Juli 29, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/29/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 29, 2009 Ik zag dat ookal iemand anders het had gevraagd maar ik snapte er niks van Maargoed Ik heb dus Need for speed carbon gedownload en toen zei die dat ie geen dvd had. Er zat wel een crack bij, maar die gaf zwart beeld en daarna een foutmelding. Ik heb ook nog andere cracks geprobeerd maar die doen hetzelfde Kan iemand me ffe helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
koekie Geplaatst Juli 29, 2009 Bijdragen: 174 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 29, 2009 dus bij het starten van het spel heb je zwart beeld? kan je pc het spel wel aan? vertel is iets meer hoe je hem hebt geinstaleerd etc Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 174
miran102 Geplaatst Juli 29, 2009 Bijdragen: 317 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/20/08 Status: Offline Actief: April 27, 2021 Delen Geplaatst Juli 29, 2009 heb je de crack wel goed geplaatst ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 317
fadouchegel Geplaatst Juli 30, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/29/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 30, 2009 Ik heb hem godownload via binsearch. En het was een iso bestandje, dus ik hep hem op een cdtje gebrand (vals cd station ofzo) . Toen heb ik hem geinstaleerd (code zat erbij). Ik starte het spel dus op en toen zij ie dat er een foute of geen dvd inzat. Dus ik heb die crack in het mapje waarin die geinstaleerd stond gezet en die crack hete nfsc.exe dus hij gaf aan of ik hem wilde vervangen. Dat heb ik gedaan en nou geeft ie zwart beeld en een foutmelding. Oja ik heb ook nog andere crack van internet gedownload en die werkte ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
miran102 Geplaatst Juli 30, 2009 Bijdragen: 317 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/20/08 Status: Offline Actief: April 27, 2021 Delen Geplaatst Juli 30, 2009 wat meer details graag.... welk mapje bedoel je ? hier moet je hem plaatsen: ga naar mijn computer klik op station C ga naar program files dan moest je denk ik electronic arts opzoeken klik erop en ga in het mapje need for speed etc zet daar je crack O0 en als je crack het dan nog niet doet mount je spel met daemon tools, probeer het dan als het nog niet lukt weet ik het ook niet meer $miran102$ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 317
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie