Ilovehertjes Geplaatst Juli 28, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/28/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 28, 2009 Als ik iets download van Modthesims2 is het een HTML-document en niet een .rar of .zip bestand, maar dat zou het wel moeten zijn. Ik kan ook niks anders kiezen als ik het download. Wat moet ik nu doen, want op die site download je de beste sims 2 spullen en hacks. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Huismus Geplaatst Augustus 6, 2009 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 6, 2009 Ik heb dat ook eerst gehad, als je ze gewoon download en doet opslaan ga je naar de map waar ze staan dan druk je op: openen met en als je winrar hebt druk je op winrar staat hij niet al standaard in het lijstje druk je even op standaard programma's selecteren (nog steeds onder de naam openen met). Als het goed is staat daar wel winrar dan druk je daar op en dan opent hij hem dus met winrar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie