Spring naar bijdragen

Legally Blonde 2

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  608
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Alle NL ondertitels die ik download lopen niet gelijk, als ik een engelse download loopt deze wel gelijk, ben nu aan het werken met subtitle workshop, dat gaat echt traag, want soms zeggen ze een zin in het engels in 2 keer en in het nederlands in 1 keer. Heeft iemand een goede ondertitel van de film?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 608
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

kan niets vinden helaas. probeer eens het programma subsync. echt heel easy.

je pakt een nl sub (die dus niet gelijk loopt). je opent de film en de sub in het programma.

als de eerste zin wordt gezegt die in de subs staat druk je op de 1e button onderaan. dan ga je naar het laatste stukje van de film en druk je weer op de knop als de laatste zin wordt gezegd die in de sub staat.

vervolgens op de adjust knop druken en in 8 v/d 10 gevallen heb je meteen een goed lopende sub. is die niet goed, dan probeer je het nog een keer. dan heb je net iets te vroeg of te laat gedrukt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

• Bijdragen:  608
  • Waardering:   20
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Heel erg bedankt, ik vond een ondertitel die in het begin al iets meer gelijkliep, ik heb een 2de sync punt aangegeven (ik gebruik subtitle workshop) en nu loopt de ondertiteling super gelijk.

Bedankt daarvoor Svenholtman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 20
  • 608

• Bijdragen:  2055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

graag gedaan hoor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 2.1k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...