darter1991 Geplaatst Juli 27, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 27, 2009 Ik ben nog helemaal niet bekend jullie zullen me echt even moeten bij spijkeren na wat research weet ik wat seeds en peers zijn,, ik wil nu alleen nog ff weten hoe ik er achter kan komen dat ik een juiste torrent heb gekozen dat ik hem niet 2 dagen lang aan het downloaden bent en hij het niet doet [modbreak=Fredpascal]termen als HELPMIJ en HELP MEE en dan een stuk of 15 uitroeptekens erachter is natuurlijk niet nodig.[/modbreak] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
darter1991 Geplaatst Juli 27, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 27, 2009 Ik ben nog helemaal niet bekend jullie zullen me echt even moeten bij spijkeren na wat research weet ik wat seeds en peers zijn,, ik wil nu alleen nog ff weten hoe ik er achter kan komen dat ik een juiste torrent heb gekozen dat ik hem niet 2 dagen lang aan het downloaden bent en hij het niet doet HELP MEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Valcorb Geplaatst Juli 27, 2009 Bijdragen: 1041 Waardering: 7 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Juli 9, 2023 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Juli 27, 2009 Kijk naar de reacties op de torrentsite Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 7 1k
Bart' Geplaatst Juli 27, 2009 Bijdragen: 3237 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 27, 2009 Kijk op de pagina van je torrent naar de hoeveelheid seeders en peers, bij minder dan 10 seeders zou ik er niet eens aan beginnen, je moet ook rekening houden met de grootte. Kijk ook bij de reacties! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 3.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie