Sarika Geplaatst Juli 27, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 27, 2009 Hallo Leden Ik heb een dstt kaartje maar hij loopt steeds vast heb hem al geformateerd en heel af en toe doet hij het wel krijg ik steeds deze melding warning health and safety before playing read the health and safety precautions booklet for important information about health and safety to get an extra copyfor your region go online at www.nintendo.com/healthsafety/ Wie weet de oplossing met de orginele spellen doet hij het wel wie weet de oplossing groetjes Sarika Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast angel_creek Geplaatst Juli 27, 2009 Delen Geplaatst Juli 27, 2009 nieuste firmware erop zette of je hebt een fake kaartje dat kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Sarika Geplaatst Juli 27, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 27, 2009 Hoi Hoi Hij heeft het wel altijd gedaan de nieuwste software heb ik ook al geprobeerd maar helaas zonder resultaat ineens deed hij het niet meer. Bedankt voor je reactie. Groetjes sarika Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast angel_creek Geplaatst Juli 27, 2009 Delen Geplaatst Juli 27, 2009 Je kan kijken op ndss.nl Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie