daantjk Geplaatst Juli 26, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 26, 2009 hallo, ik heb een film gedownload, uitgepakt en er kwam een .mds bestand uit dus ik wilde het afspelen op me pc maar dat lukt niet, niet met nero en niet met vlc media player terwijl die het allebei wel gewoon doen als ik het download.. dus vroeg ik me af weet iemand een progje om het af te spelen of het te converten in een bestand dat ik wel kan afspelen? alvast thanks =) EDIT: ik heb trouwens isobusters geprobeerd maar dat lukte niet helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst Juli 27, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Juli 27, 2009 heb je isopower of magiciso al geprobeerd om je bestand uit te pakken ??? wat je ook kan proberen is je mds bestand mounten met daemontools Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
daantjk Geplaatst Juli 27, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 27, 2009 deamon tools had ik ook al geprobeerd die lukt ook niet. net heb ik magicISO geprobeerd maar die werkte ook niet. ze gaven allemaal een fout melding, iets als: cd image file bestaand niet of kan niet gevonden worden.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Erwin. Geplaatst Juli 27, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst Juli 27, 2009 Dan denk ik dat je een corrupte download heb. Als al die programma's de iso niet uit kunnen lezen. Probeer de download eens opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
daantjk Geplaatst Juli 27, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 27, 2009 Okee zal ik doen bedankt voor de reacties! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie