Gast Hazara Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 Hey ik wil van jullie wel weten, van welke antivirus jullie gebruik maken??? als antwoordt bijv. Norton Anti-virus 2005 , omdat het goed werkt tegen virussen en ik heb er problemen mee gehad Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 9, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 9, 2006 Ik werk met Mcaffee antivirus. Versie van 2003 / 2004 dacht ik. Maar met long-life updates. Dus ik hoef niet elk jaar aan een andere Virusscanner. Ik heb nooit last van virussen. Altijd me systeem up-to-date Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast smartass Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 ik gebruik norton antivirus 2005, ma hij zegt nu steeds als ik em opstart: The Norton Antivirus component is not installed or failed to load. Please uninstall and reinstall Norton Antivirus en dan staat alles ineens uit, alleen de internet worm protection doet het nog :S greetz smartass Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 ik gebruik ook kaspersky omdat hij makkelijk werkt en je kan hem instellen dat hij niet zoveel ram gebruikt ik heb ook nod32 erop staan en daar doe ik soms full scan mee, en ik gebruik die omdat mensen zeggen dat ie goed is:P Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 Ik gebruik Mcfee 2005, altijd up-to-date. Nog nooit serieuze problemen mee gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 gebruik nu avast omdat mijn norton de geest gaf :evil: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 Ik heb nu Kaspersky Antivirus Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 poaah je hebt wel veel antivirussen die het goed doen!!! ik ben op het --idee-- gekomen dat we misschien op duken net als op andere site\'s in keer in de week (ofzo) een anquete doen voorbeeld,, Beste download programma? a BT b Ares c Limewire d DC++ e Kazaa en dat we dan op het eind kunnen zien, hoeveel stemmen iets heeft??? deel je mening?, of je dit een goed idee vindt, of niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 lijkt me leuk idee! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 ja is leuk id werkt het verder uit zou ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 Ik heb mcafee, bijna nooit problemen mee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 Hey, Enquete even over die enquete,, voorbeeld,, Beste download programma? a BT b Ares c Limewire d DC++ e Kazaa f Anders... Dit moet natuurlijk niet in een topic komen, het moet zijn eigen plekkie krijgen op de homepage ofzo zie www.bollywoodplaza.nl gelijk op de homepage, onderaan de site kun je stem uitbrengen op de stelling v/d week en ik denk dat dit project, als het nettjes lukt, dit project uitloopt, ik bedoel daarmee te zeggen (V.B. over beste download programma), dat mensen topic\'s openenen, om te weten te komen waarom grote groepen mensen juist die (in dit geval) download programma het beste vinden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 gebruik PANDA, AVG (FRee Edition) en dan natuurlijk nog Adaware en EASYCLEANER om alle cookies en onnodige rotzooi van mijn schijf af te halen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 Zo Poll maken bedoel je ? Enquete kan ook...bijde is een goede toevoeging. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Perser Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 Ik heb geen Virusscanner Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 Perser schreef: Ik heb geen Virusscanner lol, dat kan ook Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 nou, duken k heb jou nog niet gehoord over de enquete? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 ik heb ook geen virusscanner hoor moet geen probleem zijn ik draai hier een domein thuis heb in totaal 3 firewalls voordat je op mijn server bent nooit problemen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 11, 2006 Delen Geplaatst Maart 11, 2006 je hoeft ook inet per se een virus scanner te hebben, als je maar weet op welke site je eigenlijk zit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 11, 2006 Delen Geplaatst Maart 11, 2006 EJay schreef: je hoeft ook inet per se een virus scanner te hebben, als je maar weet op welke site je eigenlijk zit ja oke, maar je weet nooit wat voor mailtjes je ontvangt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 11, 2006 Delen Geplaatst Maart 11, 2006 Neem daarom WEL een virus scanner :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 11, 2006 Delen Geplaatst Maart 11, 2006 ik gebruik gmail die hebben een zeer goede smap filter vind ik zelf dus jah heb niets nodig en op pc\'s die ik voor klanten bouw en installeer gooi ik meestal AVG op of free AV zijn beide zeer goede gratis virusscanners Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 11, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 11, 2006 Ik zal die poll wel een mooi plaatsje geven. Kijken waar hij mooi past Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Kenny Geplaatst Maart 11, 2006 Delen Geplaatst Maart 11, 2006 ik gebruik ook avg 7.1 heel simpel en gemakkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 11, 2006 Delen Geplaatst Maart 11, 2006 ok duken op het forum en vragen pagina zal het ook wel fijn zijn, waar daar kom je het vaakst? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie