Gast downloadfreemusic Geplaatst Juli 25, 2009 Delen Geplaatst Juli 25, 2009 Hallo, Ik download films en cd albums met Mininoven en Piratebay. Maar nu wil ik losse nummers hebben, met name wat oudere (R& muziek uit de jaren 90. Wat is een goede site om losse nummers te downloaden, zodat ik m'n eigen lijst kan samenstellen? En heb ik daar dan nog een ander programma voor nodig ipv van Utorrent? Alvast bedankt! bekijk deze site eens hier staan heel veel losse nummers op en er komen elke dag weer nieuwe bij. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie