Njaateu Geplaatst Juli 25, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 25, 2009 Beste mensen, Ik zit nu al ongeveer 3 uur te kloten met de installatie van mijn net nieuw gedownloade versie van Empire Total War Special forces edition. Dit is een Razor versie! (wat dat opzichzelf is weet ik eigenlijk niet eens :geheim:) Het gaat er iig om ik het spel heb gedownload en via Razor (denk ik) heb geinstalleerd. Hij vroeg constant om bepaalde .sid bestanden die ik elke keer heb geselecteerd en naar mijn idee is de installatie volledig voltooid. Er is echter een probleem want ik kan het spel niet spelen, ik zou de bestanden van de gecreerde Razor map 1 voor 1 (volgens comment op FTD) in de ''data'' map van het spel moeten doen. Ik had echter maar 1 bestand in de Razor map: een Empire Total War koppeling van 1kB. Deze heb ik verplaatst naar de ''data'' map en als ik dan vervolgens op de snelkoppeling klik krijg ik een waarschuwing dat de snelkoppeling ontbreekt en dat ik hier naar kan bladeren. Ik heb deze snelkoppeling echter net in deze map gezet. Later kreeg ik uit het niets de volgende pop-up: Dit lijkt mij helemaal niet de bedoeling maar goed, ik ben dus ten einde raad en heb echt geen idee meer wat ik moet doen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
firecrack Geplaatst Juli 27, 2009 Bijdragen: 56 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/01/09 Status: Offline Actief: Mei 15, 2014 Delen Geplaatst Juli 27, 2009 of dat bestandje naar de goede map zetten als dat niet lukt dan gooi het spel eraf en download het opnieuw op een andere site Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 56
n00biachi Geplaatst Augustus 5, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 5, 2009 Niks der af gooien, als je deamontools gebruikt dvd1 erin gooien vervolgens met xplorer daarheen gaan dan ga je in de razor1911 map,sleep over alles heen en rechtermuis knop erop en copy sluit dit venster,ga naar de programfiles op je hd en ga in de empiretotalwar map daar zie je 3 of 4 folders en een baal bestanden staan en daar click je rechtermuis knop en paste\plakken je het spul en overwrite merge etc als dat gevraagd word. en klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie