Gast Hazara Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 Hey kortgeleden maakte ik nog geen gebruik van een antivrus nu wel namelijk Avg (free editon) nou mij vraag is, vertraagt deze antivirus, de download snelheid? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 9, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 9, 2006 Nee dat doet hij niet. Tenzij de virusscanner zich zelf update met de nieuwste virus defenties. Dan word er wat bandbreedte gebruikt. Niet veel btw Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Hazara Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 ok, dan is het goed want ik had die geinstalleerd (gisteren) en vandaan ben ik weer aan het downloaden met bittorent, en, ik heb 4 projecten (4 films, waarmee ik bezig ben) en bij alle 4 is het bolletje geel, en hij download niet zo snel dus ik had het vermoeden, dat AVG de snelheid heeft aangepast ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 hey wat is het versschil tussen Avg free edition en de normale editie (proffesional edition) ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 9, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 9, 2006 Durf ik niet te zeggen. Maar dat staat vast op de website. Als thuis gebruiker heb je genoeg aan de free. Met normal heb je er weer een firewall in of spyware scanners. En de Pro is vast voor bedrijven Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Hazara Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 okey, bedankt kerel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 11, 2006 Delen Geplaatst Maart 11, 2006 Het verschil tussen pro en Free Edition: Wat feiten: -Gebruikvriendelijker -Minder actief als Pro met Firewall, Virussen enz. -Pro maakt minder reclame. Voor pro moet je dokke maar je kunt het ook gewoon cracken! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie