forche Geplaatst Juli 23, 2009 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/18/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 23, 2009 Ik heb een niewue laptop HP Pavilion DV7 gekocht nadat m'n andere stuk was. Wanneer ik probeer om nu verbinding te maken met de router, dan kies ik voor wireless in het netwerkcentrum. Wanneer ik dan op het internet wil, gaat hij ofwel zonder probleem naar google.be ofwel heeft ie het bericht: Kan niet met de webpagina worden verbonden. Normaal kan ik ongeveer 5 min op internet en plots kan hij geen verbinding meer maken. Ik begrijp het niet meer, iemand die een oplossing weet?? Mvg, forche Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie