koenmf Geplaatst Juli 23, 2009 Bijdragen: 133 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 23, 2009 hey ik had itunes maarja die is al me muziek opeens kwijt nu heb ik nou nog wel een ipod met genoeg muziek er op staan maar het gaat me eigelijk minder om de muziek zelf ik wil namelijk weer alles op me pc hebben staan aleen dan ook met de beoordelingen(stars) zijn egt 1001 programas die het doen aleen ik moet een gekraakt progama vinden die ook de stars mee doet als iemand een progama weet die gekraakt is zou het egt chill zijn want 944 nummers weer alemaal opniew beoordelen is geen pretje XD alvast bedankt voor de hulp Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 133
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie