Thomah Geplaatst Juli 23, 2009 Bijdragen: 51 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/23/09 Status: Offline Actief: December 15, 2012 Delen Geplaatst Juli 23, 2009 Beste, Mijn laptop vind mijn draadloze internetverbinding niet maar van de buren wel.Ik had da een tijdje geleden ook maar da loste zich automatisch op en sinds gisteren is dat terug.. Ik zou graag wat mobiel willen zijn met men laptop nu met het goede weer etc. Alvast bedankt, Thomah Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 51
martijn1 Geplaatst Juli 27, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Juli 27, 2009 Ik heb het zelfde probleem. Wat je kan doen: -Je netwerk te verwijderen, bij netwerkcentrum(wel OS draait U?) -Daarna kan je een volledige reset doen, dan moet je een knopje in houden voor 5 sec of meer. Dan zie je waarschijnlijk alle lichten knipperen op Uw router, nadat dit klaar is kunt U waarschijnlijk weer verbinden met Uw internet. Maar vergeet niet de beveiliging is weg, dus U zou even bij netwerkcentrum, en dan Uw netwerk op eigenschappen kunnen klikken. En dan bij beveiliging wpa - 2. En hier een wachtwoord in te vullen, zodat als mensen proberen op Uw internet te komen zodat ze eerst Uw eigen wachtwoord moeten invullen. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Thomah Geplaatst Juli 28, 2009 Bijdragen: 51 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/23/09 Status: Offline Actief: December 15, 2012 Auteur Delen Geplaatst Juli 28, 2009 Ik heb het zelfde probleem. Wat je kan doen: -Je netwerk te verwijderen, bij netwerkcentrum(wel OS draait U?) -Daarna kan je een volledige reset doen, dan moet je een knopje in houden voor 5 sec of meer. Dan zie je waarschijnlijk alle lichten knipperen op Uw router, nadat dit klaar is kunt U waarschijnlijk weer verbinden met Uw internet. Maar vergeet niet de beveiliging is weg, dus U zou even bij netwerkcentrum, en dan Uw netwerk op eigenschappen kunnen klikken. En dan bij beveiliging wpa - 2. En hier een wachtwoord in te vullen, zodat als mensen proberen op Uw internet te komen zodat ze eerst Uw eigen wachtwoord moeten invullen. Succes. Beste, Ik ken zelf niet veel van computers maar ik heb windows xp op mijn laptop staan. Bedoelt u met netwerktcentrum : control panel --> Network connections -->Wireless network connection --> delete ? Als dit allemaal klopt kan ik mijn draadlooze verbinding niet verwijderen. Mijn kabel internet doet nu zelf ook heel raar. Ik kan niet meer op MSN en moet op ebuddy omdat op msn mijn verbinding verbreekt om de 3 minuten. Youtube kan ik geen filmpjes meer laden maar alleen 1/4. En ik kan geen kleine programmas van het internet meer downloaden in de helft stop het.. Dit is dus vrij lastig:) Alvast bedankt, Thoma Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 51
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie