Spring naar bijdragen

MSN GIGAPACK

Gast stocky

Aanbevolen reactie

welkom iedereen

Weet niet precies of deze hier thuis hoort.

ik heb via mininova, het MSN GIGAPACK geload, en heb deze DAA/bestanden uitgepakt met POWERISO, maar heeft iemand een idee hoe mijn vriendin die nu en MSN aan het werken krijgt.

ik werk vrijwel nooit met MSN vandaar.......

P.S. de bestanden zijn nu .GIF

Alle ideeen zijn welkom :laugh: :

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

het zijn dat emotions neem ik aan ?

dan moet je gewoon een gesprek openen in msn --> het vakje klikken dat er emotions komen --> dan klik je op \"meer\" --> dan opent een nieuw venster en zie je rechts \"maken of toevoegen\" staan, daar moet je de emotions selecteren en een sneltoets invullen, zo kan je ze allemaal toevoegen (duurt wel beetje lang mja)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25040
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat voor type bestanden zijn het precies?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

het zijn ongeveer 1000 smileys en 600 animated smileys, allemaal GIFjes.

hoop niet dat mijn vriendin die echt een voor een toe moet voegen!!!!! 1600 stuks!!

zal die site vanavond wel ff bekijken alvast bedankt!!!

anymore/ anyone????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

@duken :P

eagles schreef:

P.S. de bestanden zijn nu .GIF

ik ben bang dat ze ze toch allemaal 1 voor 1 zal moeten toevoegen, je moet overal zelf een sneltoets voor maken.

mja er zitten waarschijnlijk een paar hele leuke bij en als je die dan alleen erin zet, je gebruikt er toch nooit 1600 en om nou al die sneltoetsen te gaan onthouden :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

haha MSN kan helemaal geen 1600 smileys aan, had een programma geschreven om alle smileys een sneltoets toe te wijzen. en toen ik deze naar msn wilde zetten, gaf hij een melding dat het aantal mb overschreden was!!!haha moet dus toch een voor een!!!!!!!

ik wens bij deze mijn wijfie veel succes!!!!!!!! B) :laugh: :woohoo: :laugh: :whistle:

en morgen benn ik :side: haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...