Gast eagles Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 welkom iedereen Weet niet precies of deze hier thuis hoort. ik heb via mininova, het MSN GIGAPACK geload, en heb deze DAA/bestanden uitgepakt met POWERISO, maar heeft iemand een idee hoe mijn vriendin die nu en MSN aan het werken krijgt. ik werk vrijwel nooit met MSN vandaar....... P.S. de bestanden zijn nu .GIF Alle ideeen zijn welkom :laugh: : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 Probeer ze eens uit te pakken met Winrar ? en anders kan deze MSN-site je wel helpen: www.mastaline.nl Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 het zijn dat emotions neem ik aan ? dan moet je gewoon een gesprek openen in msn --> het vakje klikken dat er emotions komen --> dan klik je op \"meer\" --> dan opent een nieuw venster en zie je rechts \"maken of toevoegen\" staan, daar moet je de emotions selecteren en een sneltoets invullen, zo kan je ze allemaal toevoegen (duurt wel beetje lang mja) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 9, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 9, 2006 Wat voor type bestanden zijn het precies? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast eagles Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 het zijn ongeveer 1000 smileys en 600 animated smileys, allemaal GIFjes. hoop niet dat mijn vriendin die echt een voor een toe moet voegen!!!!! 1600 stuks!! zal die site vanavond wel ff bekijken alvast bedankt!!! anymore/ anyone???????? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 @duken eagles schreef: P.S. de bestanden zijn nu .GIF ik ben bang dat ze ze toch allemaal 1 voor 1 zal moeten toevoegen, je moet overal zelf een sneltoets voor maken. mja er zitten waarschijnlijk een paar hele leuke bij en als je die dan alleen erin zet, je gebruikt er toch nooit 1600 en om nou al die sneltoetsen te gaan onthouden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 14, 2006 Delen Geplaatst Maart 14, 2006 haha MSN kan helemaal geen 1600 smileys aan, had een programma geschreven om alle smileys een sneltoets toe te wijzen. en toen ik deze naar msn wilde zetten, gaf hij een melding dat het aantal mb overschreden was!!!haha moet dus toch een voor een!!!!!!! ik wens bij deze mijn wijfie veel succes!!!!!!!! :laugh: :woohoo: :laugh: :whistle: en morgen benn ik :side: haha Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie