Spring naar bijdragen

Nieuwe pc

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heej,

Heb eindelijk een budget want degene die een pc wil die zit altijd in blaadjes te kijken om een pc, en dan zoekt ze meestal dingen van 450 euro uit. Alleen het lijkt me veel beter dat ik een laat samenstellen hier omdat je dan volgens mij veel betere prestaties hebt voor de zelfde prijs. Maar het budget is dus 500 euro.

Assemblage weet ik nog niet, want zou hem wel zelf in elkaar willen zetten, maar ik weet niet precies of ik dat kan, en ik wil ook zeker weten dat alles werkt.

Windows download ik wel denk ik, dus dat hoeft er niet bij. (als ik een recovery dvd van windows professional sp 3 heb, kan ik die er zo opzetten toch).

Ik weet nog niet of ik randapparatuur nodig heb, ik denk het wel want ik heb allemaal maar hele oude zooi, het kan ook zijn dat ik gewoon later wat randapparatuur erbij koop, omdat degene niet zoveel te besteden heeft. Dan moet ik het dus doen met een beeldscherm van een computer waar windows 98 op heeft gestaan en met toetsenbord en muis die daar ook bij hoorden. Dus grote bak achter beeldscherm. Maar als er wel een beeldscherm gelijk bij komt wil ik misschien wel zo'n beeldscherm die je ook als tv kan gebruiken.

Ik denk dat ik hem zelf het meest ga gebruiken, en dan niet voor games maar meer voor school. Of even wat muziek downloaden, dus maar van dat soort dingen, niet bijv. programma's als autocad(dat doe ik nog wel bij me pa). Maar ik zou wel graag een goeie processor willen met bijv. 4gb werkgeheugen. Omdat ik mijn computers heel erg snel traag kan maken, zonder dat ik weet waardoor dat gebeurt.

M.v.g. Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

...met bijv. 4gb werkgeheugen. Omdat ik mijn computers heel erg snel traag kan maken, zonder dat ik weet waardoor dat gebeurt.

Dan kun je zoveel geheugen nemen als je wilt, maar dan nog maak je je pc traag bij verkeerd gebruik. Het belangrijkste is dat je je computer goed schoonhoudt door zeker eens per week aan schijfopruiming te doen, bijvoorbeeld met CCleaner. Daarnaast moet je zeker eens per maand een volledige defragmentatie uitvoeren, zodat alle bestanden die ver van elkaar weg stonden weer netjes bij elkaar worden gezet. Een virus- en spywarescan is uiteraard ook zeer belangrijk. Waar je ook vooral op moet letten, is dat je geen troep van rare sites downloadt, daar hebben heel veel mensen problemen mee doordat ze gewoon op alles klikken. Als je echter zorgt dat je alle bovenstaande punten goed bijhoudt, denk ik dat je nooit meer problemen hebt met traagheid in het algemeen gebruik.

Ik heb wel even wat voor je samengesteld, uitgaande van een budget van 500 euro. Ik heb niet het volledige budget verbruikt, je kunt zelf beslissen wat je nog wilt nemen: assemblage, wat randapparatuur of wat betere componenten. Als je even doorgeeft waar je keuze op valt, kan ik dat in orde maken. Hier zie je de samenstelling:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B219782%5D=1&product%5B71286%5D=1&product%5B207728%5D=1&product%5B47465%5D=1&product%5B85332%5D=1&product%5B88545%5D=1&product%5B210564%5D=1&product%5B214824%5D=1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...