Boomboxz Geplaatst Juli 23, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/28/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 23, 2009 Hee, Ik heb net succesvol alle Sims 2 spellen gedownload en geinstalleerd. Als laatst heb ik een crack geplaatst. Als ik op die crack klik om het spel te beginnen komt er een scherm voor met het volgende: Failed to enumerate any DirectX 9 compatible graphics adapters in this system! Please make sure you have a DirectX 9 campatible graphics adapter and have installed the latest manufacturer provided driver. The appliciation will now terminate.. Het lijkt me dat mijn computer niet geschikt is, of ligt dat anders? Dat zou namelijk behoorlijk bale zijn. Ik hoop dat iemand me kan uitleggen wat t inhoud en als er een oplossing is, dat iemand me die vertelt. Alvast dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
magicm14 Geplaatst Juli 23, 2009 Bijdragen: 240 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 23, 2009 heb je de laatste opdate's van je drivers wel? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 240
ActionWaction Geplaatst Juli 23, 2009 Bijdragen: 1138 Waardering: 29 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/08 Status: Offline Actief: Februari 20, 2015 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 23, 2009 En welke videokaart heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 1.1k
Boomboxz Geplaatst Juli 23, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/28/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 23, 2009 Oe, Nou het probleem is een beetje dat dit niet mijn eigen computer is Ik ben dit aan het downloaden voor mijn oppasmeisje. Zou je uit kunnen leggen waar ik kan zien wat mijn videokaart is? En hoe ik aan die updates kan komen? Dankjewel voor jullie reactie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
ActionWaction Geplaatst Juli 23, 2009 Bijdragen: 1138 Waardering: 29 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/08 Status: Offline Actief: Februari 20, 2015 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 23, 2009 http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest daar naar toe gaan en dan "The sims 2" uitkiezen en dan kijken of je hem aan kan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 1.1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie