Freddytje Geplaatst Juli 22, 2009 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Delen Geplaatst Juli 22, 2009 Nee het lukte niet met ftd, heb er wel al een hoop andere spellen vandaan Maar deze kan ik daar dus niet vinden :redface: Wii nzb *GZ* ALLES PAL GRAAG ;D Mario smash bros brawl Cod world at war (Gevonden) Wario ware smooth moves (Gevonden) Metroid Prime Trilogy Pro Evolution Soccer 2009 of 2008 Mario Strikers - Charged Football (Gevonden) Ghostbusters The Video Game Virtua Tennis 2009 - Wii Need for Speed - ProStreet - Wii of Need for Speed - Carbon - Wii De Sims 2 - Huisdieren - Wii family ski & snowboard -Wii of family ski NIET OUDER ALS 200 DAGEN Greetz, Fred Dat is het voor nu ;D *update* Post Merge: juli 22, 2009, 05:54:58 pm Ik heb mijn wii laten ombouwen met wiikey2, nou probeerde ik gister Wario ware smooth moves, maar 2x zwart beeld andere spellen die ik tot nu tot heb gedownload doen het wel. Doe ik iets fout? Moet ik m nog updaten? en zoja hoe.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Robin Geplaatst Juli 22, 2009 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 22, 2009 Dan zoek je simpelweg niet goed, want het merendeel van die games kan ik gewoon vinden op FTD. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Freddytje Geplaatst Juli 22, 2009 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Auteur Delen Geplaatst Juli 22, 2009 Dan zoek je simpelweg niet goed, want het merendeel van die games kan ik gewoon vinden op FTD. Ja die heb ik ook gezien, maar dan staat er bij sommige dat die niet werkt met wiikey. Dus dan vind ik het zonde om te branden en dan erachter komen dat die het niet doet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
movado Geplaatst Juli 22, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Juli 22, 2009 Ik heb family ski en snowboard in ieder geval op demonoid gevonden en werkt prima... Ben overigens de bros brawl spel nu aan het downloaden, maar daar weet ik nog niet van of hij werkt... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
Freddytje Geplaatst Juli 23, 2009 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Auteur Delen Geplaatst Juli 23, 2009 Ik heb family ski en snowboard in ieder geval op demonoid gevonden en werkt prima... Ben overigens de bros brawl spel nu aan het downloaden, maar daar weet ik nog niet van of hij werkt... Oke, dan wacht ik die Bros Brawl af. Maar hoe heb je die family ski en snowboard gevonden? Gewoon ingetypt bij demonoid? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
movado Geplaatst Juli 23, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Juli 23, 2009 Ik heb in het zoekscherm ingetypt Wii Pal en kreeg toen een hele lijst met Wii spellen, waarvan ik er een aantal gedownload heb. Een van die spellen was de family ski, dus waarschijnlijk als je Wii Pal en Family ski intypt, krijg je 'm al te zien. Hmm, nee dus, maar op piratebay staat die wel nog een paar keer. Ik heb het bestand niet meer op mijn laptop staan, maar ik ga straks nog even op mijn externe HDD kijken hoe het precies heet. Ik weet dat ik gecheckt had dat er een 'downloaded op Demonoid' bestandje bijzat... maar ik kom er op terug! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
Freddytje Geplaatst Juli 23, 2009 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Auteur Delen Geplaatst Juli 23, 2009 Ik heb in het zoekscherm ingetypt Wii Pal en kreeg toen een hele lijst met Wii spellen, waarvan ik er een aantal gedownload heb. Een van die spellen was de family ski, dus waarschijnlijk als je Wii Pal en Family ski intypt, krijg je 'm al te zien. Hmm, nee dus, maar op piratebay staat die wel nog een paar keer. Ik heb het bestand niet meer op mijn laptop staan, maar ik ga straks nog even op mijn externe HDD kijken hoe het precies heet. Ik weet dat ik gecheckt had dat er een 'downloaded op Demonoid' bestandje bijzat... maar ik kom er op terug! Oke prima! Maar van torrents maak ik geen gebruik meer, paar dagen voor 1 bestdan :geheim: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
movado Geplaatst Juli 23, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Juli 23, 2009 Ach, ik heb geduld, als ik straks wat meer tijd heb (lees: niet steeds iets nieuws vind om te downloaden), dan ga ik zeker ook eens nieuwsgroepen proberen uit te vogelen. Anyway.. mocht iemand het nog interessant vinden. In demonoid in het torrent scherm kun je category en subcategory aangeven, als je hier respectievelijk Games en wii invult en bij de keywords Family ski, vind je de versie die werkt... In de titel staat iets van error, maar bij werkt het in ieder geval prima... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
Freddytje Geplaatst Juli 25, 2009 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Auteur Delen Geplaatst Juli 25, 2009 Oke bedankt.. Heeft er iemand anders nog nzb's voor mij? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Gast angel_creek Geplaatst Juli 25, 2009 Delen Geplaatst Juli 25, 2009 Ik weet niet meer hoe die patch heet, maar als een of andere spel om een update vraagt/het niet doet. Kan je er een patch overheen halen. Die patch zou het dan moeten laten werken. Ik zal voor je kijken hoe het heet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Freddytje Geplaatst Juli 25, 2009 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Auteur Delen Geplaatst Juli 25, 2009 oh oke, bedankt ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
ActionWaction Geplaatst Juli 25, 2009 Bijdragen: 1138 Waardering: 29 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/08 Status: Offline Actief: Februari 20, 2015 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 25, 2009 Ik weet niet meer hoe die patch heet, maar als een of andere spel om een update vraagt/het niet doet. Kan je er een patch overheen halen. Die patch zou het dan moeten laten werken. Ik zal voor je kijken hoe het heet. Wii Brick Blocker, maar Smooth Moves doet het wel bij mij en ik heb ook wiikey2 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 1.1k
Freddytje Geplaatst Juli 25, 2009 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Auteur Delen Geplaatst Juli 25, 2009 Ik weet niet meer hoe die patch heet, maar als een of andere spel om een update vraagt/het niet doet. Kan je er een patch overheen halen. Die patch zou het dan moeten laten werken. Ik zal voor je kijken hoe het heet. Wii Brick Blocker, maar Smooth Moves doet het wel bij mij en ik heb ook wiikey2 Waar heb jij m vandaan dan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
ActionWaction Geplaatst Juli 27, 2009 Bijdragen: 1138 Waardering: 29 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/08 Status: Offline Actief: Februari 20, 2015 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 27, 2009 Ik weet niet meer hoe die patch heet, maar als een of andere spel om een update vraagt/het niet doet. Kan je er een patch overheen halen. Die patch zou het dan moeten laten werken. Ik zal voor je kijken hoe het heet. Wii Brick Blocker, maar Smooth Moves doet het wel bij mij en ik heb ook wiikey2 Waar heb jij m vandaan dan? Ik had hem van The piratebay, maar nu kan ik hem niet meer vinden , alleen een amerikaanse versie maar geen Pal, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 1.1k
Freddytje Geplaatst Juli 27, 2009 Bijdragen: 5712 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/21/09 Status: Offline Actief: April 21, 2018 Auteur Delen Geplaatst Juli 27, 2009 Ik weet niet meer hoe die patch heet, maar als een of andere spel om een update vraagt/het niet doet. Kan je er een patch overheen halen. Die patch zou het dan moeten laten werken. Ik zal voor je kijken hoe het heet. Wii Brick Blocker, maar Smooth Moves doet het wel bij mij en ik heb ook wiikey2 Waar heb jij m vandaan dan? Ik had hem van The piratebay, maar nu kan ik hem niet meer vinden , alleen een amerikaanse versie maar geen Pal, sorry Oh oke.. heb m inmiddels wel werkend binnen ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 5.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie