rob1957 Geplaatst Maart 8, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/28/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 8, 2006 hallo, ik heb een probleem met grabit. ik heb een casema midi abbo, en wil ook via grabit downloaden, maar mijn probleem is nu, dat als ik een threat download, komt er uiteindelijk te staan, 502(remote) ik heb al van alles geprobeerd, maar kom ook wel net kijken bij deze manier van downloaden, heb wel alles gedaan zoals de handleiding van hier beschrijft, maar downloaden, lukt dus niet help me astjeblieft, zodat ik in ider geval een spel van dora voor me kleine kan downloaden :blush: alsvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie