kassels Geplaatst Juli 21, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 21, 2009 Al enige tijd kan ik gewoon met deamon tools mounten alleen sinds twee weken geleden is dit niet meer mogelijk. Als ik een film wil mounten krijg ik steeds de zelfde foutmelding (windows kan niet van deze schijf lezen deze is mogelijk beschadig of de schijfindeling is in een indeling die niet competaibel is met window) En met geen brandprogramma dan ook krijg ik mijn bestanden meer gedownload (nero,Clone dvd,Of dvd Shrink) ze geven allemaal aan de bestanden leeg zijn als ik ze gedownload heb. Wie kan mij helpen???? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Gast angel_creek Geplaatst Juli 21, 2009 Delen Geplaatst Juli 21, 2009 Als je snelle download snelheid hebt, download de torrent/nzb opnieuw. Zo niet dan kan iemand anders je verder helpen. Maar welk bestand formaat probeer je te mounten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Jeroen Geplaatst Juli 22, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Juli 22, 2009 Heb je dit probleem ook bij andere programma's? Je zou bijvoorbeeld ook eens powerISO kunnen proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
kassels Geplaatst Juli 22, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 22, 2009 Nee ook dit programma doet het niet :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Gast angel_creek Geplaatst Juli 22, 2009 Delen Geplaatst Juli 22, 2009 Nee ook dit programma doet het niet :redface: En mijn vraag dan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kassels Geplaatst Juli 22, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/21/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 22, 2009 Ik heb hem opnieuw gedownload en werk nog steeds niet. Heb het zelfs met een film die ik drie weken geleden wel kon mounten en nu niet meer. Gr Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Gast angel_creek Geplaatst Juli 22, 2009 Delen Geplaatst Juli 22, 2009 Als je snelle download snelheid hebt, download de torrent/nzb opnieuw. Zo niet dan kan iemand anders je verder helpen. Maar welk bestand formaat probeer je te mounten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie