Gast tom6309 Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 Ik heb de laatste tijd problemen met mijn muis. Het is zo\'n laser-optisch ding met batterijen zonder draadje van Logitech. Als ik af en toe de batterijen erin doe, geeft ie 1 keer een lichtflits van een halve sec ofzo, daarna doet ie niks meer. Als ik opnieuw de batterijen erin doe, gebeurt hetzelfde. Pas na ongeveer een week doet ie het weer. Wat kan ik hieraan doen behalve een andere muis kopen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 8, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 8, 2006 Probeer het volgende eens: PC uitzetten. muis ontvanger loskoppelen PC aanzetten Inloggen in windows PC afsluiten Muis ontvangen aansluiten PC aanzetten inloggen in windows even wachten tot windows volledig is opgestart. Druk op de connect knop van de ontvanger Druk op de connect knop van de muis Dan zou hij weer goed moeten werken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast tom6309 Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 het ligt aan de muis zelf, niet aan de ontvanger, ik denk dat de contacten in de muis zelf kapot zijn of loszitten. Inmiddels heb ik de muis zo\'n beetje kapot geslagen en nu doet ie het weer Over een paar weken zal ie het weer doen. De muis blijft ook gewoon knipperen als de compu uit is dus ik haal de batterijen er altijd uit en meestal doet de muis het dan weer als ik em weer nodig heb, maar in dit soort gevallen dus niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 waarom koop je niet voor een tientje een andere muis met kabel, (toen ik aantal maanden geleden nieuwe pc had gekocht had, ik draadloze muis en toetsenbord gekregen, k heb ze allebei weggegeven) met kabel heb k nooit problemen gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 ik heb draadloos toetsenbord+(laser)muis, en kheb er nooit problemen mee gehad, maar optische muizen (vooral draadloze) zijn echt bagger, die had ik eerst en die deed het ook heel vaak niet, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 Hazara schreef: waarom koop je niet voor een tientje een andere muis met kabel omdat ik het geld niet heb :laugh: ... nee, ik zit met m\'n muis te ver van de compu zelf vandaan (van die kast he) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Martijnn Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 Ik snap echt niet hoe jullie aan die problemen komen, ik heb nu al 4 jaar een logitech mx700 (cordless, optical) en nog nooooooit problemen mee gehad. Hij begint trouwens wel een beetje te verslijten, maar das niet echt een probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 laat je de batterijen erin zitten als je em niet gebruikt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 je kunt de batterijen er gewoon in laten zitten, als je de muis 5 min ofso niet gebruikt schakelt hij zichzelf uit, als je dan een keer klikt is hij weer aan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 dat is bij mij ook een probleem, hij knippert gewoon door als de batterijen erin zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Martijnn Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 tom6309 schreef: laat je de batterijen erin zitten als je em niet gebruikt? Yep tom6309 schreef: dat is bij mij ook een probleem, hij knippert gewoon door als de batterijen erin zitten. Bij mij ook, maar ik zie het probleem heirvan niet in? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 kheb ook een logitech cordless optical muis, en bij mij blijft ie ook gewoon branden, allen iets minder fel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 Ik heb vorig jaar een optische muis bij de Lidl gekocht, dat ding koste maar 11,95. Waarom zou je een dure logitech kope als je bij de Lidl ook goede muizen hebt? Ik heb er nog nóóóóit probleme mee gehad :silly: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 kweet niet, vond die logitech er wel goed uitzien en heb altijd al logitech gehad Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 ik heb de logitech mx1000 als je een muis zoek is dit de absolute beste muis die je ken hebben. hij ligt egt perfect in de hand is precies de vorm van je hand en hij is speciaal voor gaming ontwikkeld. wat wil je nog meer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie