xmikailax Geplaatst Juli 19, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 19, 2009 Hallo Allemaal, Ik ben sinds kort begonnen met downloaden van films en heb dus nog niet zoveel ervaring hiermee. Als ik de film en de ondertiteling aan convertxtodvd heb toegevoegd en ik de bestanden wil gaan omzetten dan zegt hij direct omzetten mislukt. Meteen na 0.00 sec... Iemand enig idee waar dit aan kan liggen Groetjes Linda Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast skinny242 Geplaatst Juli 19, 2009 Delen Geplaatst Juli 19, 2009 Wat voor error geeft hij aan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
martijn1 Geplaatst Juli 19, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Juli 19, 2009 Kun je misschien jouw log file even hier uploaden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
xmikailax Geplaatst Juli 22, 2009 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 22, 2009 Ik zie hem geen foutmelding geven.. Het enige wat hij zegt is dat ie ermee stopt.. thats it.. En een log file??? Sorry ik ben echt net begonnen met downloaden en snap niet wat je bedoelt.... Sorry... Kun je het wat duidelijker uitleggen?\ Groetjes Linda Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
martijn1 Geplaatst Juli 22, 2009 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Juli 22, 2009 Je gaat bij Convertx to Dvd naar het tabladje "venster" En klikt hier op log. En dan converteer je hem, en dan maak je even een screen waar het mis gaat, in de log file. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie