Gast deadninja0 Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 hoi, wij hebben pas een nieuwe pc gekregen, best goede, met 2 gb werkgeheugen en 2,2 ghz dual cpu. maar we weten niet wat de grafische kaart is en als ik dxdiag in het schermpje bij uitvoeren in typ, weet de computer het ook niet :S kan iemand mij vertellen hoe ik hier achter kan komen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 Ja, zoiets had ik eerst ook. Het antwoord is dat je eigenlijk helemaal geen grafische kaart hebt, maar er zit iets in je moederboard ingebouwdt dat je toch filmpjes en dergelijke toch kan zien op je pc. Je hebt een soort video geheugen... Je zal dus een nieuwe videokaart moeten kopen.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 download everest home ( gewooon ff opzoeken met google ) daarin kan je precies zien wat er allemaal in je pc zit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 Wat staat er als je naar je bureaublad gaat, rechtermuis > eigenschappen, naar het tabblad \'instellingen\', en dan moet je kijken bij het uitvouwmenu. Daar staat vaak welke videokaart je hebt, of wat het ongeveer moet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 Hey, wijzigt die home everest niks aan je pc instellingen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 nee zolang je er niet mee zit te kloten en alleen kijkt wat er precies in je pc zit doet hij niets. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 Hey, hoe kan k met everest home, kijken wat er allemaal in mijn pc zit? als k dan op everst home ben op het volgende klikken -rapport - snel rapport , alle pagina\'s -zuivere tekst doe k dit goed, of moet k het anders doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 kan iemand me zeggen hoe k dit doe? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 als je everest heb geopend klik je op computer en dan klik je op overzicht dan krijg je alle informatie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 hey het is gelukt bedankt man, k zat heel ergens anders Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 jong je moet TuneUp Utilities 2006 gebruiken net zo fuckin relax en je kan er nog veel meer mee doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 11, 2006 Delen Geplaatst Maart 11, 2006 met everest kan je ook veel doen als je maar weet hoe en wat. ik gebruik dit al jaren en werkt perfect. die van jou kan ook goed zijn dat zeg ik niet maar wat ik al gepost had qua gegevens was al te veel dus jah als jij er nog meer mee kan doen lijk mij dat dat helemaal te veel word Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 11, 2006 Delen Geplaatst Maart 11, 2006 everest home geeft wat mij betreft genoeg informatie en als een andere meer kan geven,, . Beter. maar jeh hebt het eigenlijk niet echt nodig Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie