Boomboxz Geplaatst Juli 19, 2009 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/28/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 19, 2009 Hé, Ik speel al een tijd de gedownloade versie van de Sims 2 en ook een paar uitbreidingen. Ik wilde ook graag Gaan het Maken spelen, dus heb ik die gedownload. Het probleem is dat er in mijn download 3 bestanden bevinden; - Een textdocument met Serials - Een MDF file (Sims 2 - Open For Business) - Een MDS file (Sims 2 - Open For Business) Op de site waar ik de download vandaan heb, stond dat ik het met Daemon Tools moest mouten. Maar hoe moet je dat wel ooit met een mfd of mds bestand doen? Ik heb echt geen flauw idee.. Moet ik een andere versie downloaden en het opnieuw proberen, of kan iemand me helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Farid. Geplaatst Juli 19, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Juli 19, 2009 Daemon starten. Op het icoontje in de taakbalk rechts klikken (rechter muisknop). Kies voor "Virtual CD-ROM" Kies een "Device" Kies voor "Mount Image" Blader naar de MDS-file en klik erop. Je hebt nu de image geladen in een virtuele CD-rom. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie